среда, 11. новембар 2015.

U ovo sigurno nećete poverovati ali se stvarno dešava

Hello! Ponovo ja. Ovo o čemu vam danas pišem deluje previše nestvarno kao u filmu "Harry Potter" ili tako nešto.
Ovako, pre možda dve nedelje išla sam ulicom i dok sam čekala na semaforu zeleno svetlo neka žena je stajal pored mene ( znam da je ovo sasvim normalno -.- ja sam debil koji priča uvek sve u detalje) i ja sam pomislila nešto kao:" Kad se upali zeleno svetlo ova žena će tek posle par sekundi da krene zato što će brljati po tašni i neće videti da se upalilo zeleno svetlo." Znam da ovo deluje besmisleno i glupo ali u trenutku kada sam ja to pomislila ta žena je počela da brlja po tašni, a onda se upalilo to zeleno svetlo i ja sam krenula kada sam se okrenula da vidim da li ta žena radi stvarno ono što sam ja pomislila ona je tek tada počela da prelazi ulicu. Znam da ovo i dalje zvuči glupo ali nešto slično mi se desilo i pre par dana. (Ovo ću morati da objasnim malo detaljnije nadam se da se nećete smoriti. ) Ja imam dečka. Ni njegovo kao ni svoje ime neću pominjati ovde ali ću mu dati nadimak da bi mi bilo lakše da vam objasnim, dakle Harry se trka. Trenutno je u jednoj od Evropskih zemalja ne želim reći u kojoj i mi održavamo vezu na daljinu. On nema puno vremena pa se zato čujemo jednom dnevno i pričamo po sat vremena. Pre nekoliko dana imali smo mali nesporazum i jedva sam čekala svaku njegovu poruku jer ne želim da ga izgubim, sedela sam tako nervozna za radnim stolom i razmišljala ovako :" Šta ako mi sad neko pošalje poruku, ja pomislim da je to on i na kraju ispadne da nije on." i par sekundi nakon toga stiže mi poruka i kao sto rekoh ponadala sam se da je to on a ispostavilo se da nije.
Da li je samo meni ovo neobično? Pišite vaše mišljenje.

Pozdrav do sledeće objave XOXO Crazy Girl.

2 коментара: