среда, 18. новембар 2015.

Ovo je toliko glupo da ni sama ne mogu da poverujem...

Poyy everybody! Danas mi nije baš neki dan ali sam ipak odlučila da objavim ovaj post. Dakle, ove nedelje mi se izdešavalo toliko ne povezanih stvari da je to nešto neverovatno. Prvo mi je Harry (za više informaija o tome ko je on i šta radi možete potražiti tako st ce te kliknuti na njegovo ime u ovom postu) tražio da mu napravm facebook profil, i ja sam to uradila. Ali onda mi je palo na pamet:"Šta ako on tim profilom hoće da me proverava, ili možda ipak ima poverenja u mene?" to i još 1000000 pitanja su mi punila glavu. Ali onda sam se setila da bih trebala ove subote da se nađem sa drugom kog ću ovde da zovem Niall, tada sam pitala Harrya da li je ljubomoran. Rekao je da je on uvek ljubomoran i ja sam se tada prepala. Ne znam zašto. Smo je tako došlo. Od jednom. Da situacija bude još gora devojka Harryevog brata inače moja bff koju ću ove da zovem Lola je rekla kako ne bih trebala da idem da se nađem sa Niallom zato što Harry i njegov brat imaju rodbinu po celoj Srbiji iako ja u to ne verujem mene je ipak strah. Zašto? Zato što, šta ako nas vidi neko od njihove rodbine? Šta ako shvati ko sam ja? Šta ako kaže Harryu? Onda će on prvo njega da prebije tj. neće on nego njegovi ljudi, a onda će da raskine sa mnom. J a    t o    n e    ž e l i m!
Pomozite ako nešto znate, pitajte me šta vama treba vrlo rado ću vam pomoći ako mogu...
To je to! 

Bye do sledećeg posta vaša Crazy Girl..

1 коментар:

  1. Imas lep izgled bloga ,a ovaj post je bas sasav xd
    Da li bi se pridruzila mom blogu? ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши