среда, 11. новембар 2015.

Dobrodošli!

Ćao svima! Neću vam se predstaviti jer želim da ostanem anonimna. Želim vam reći o čemu će se raditi na ovom blogu.
Pa ovako, ja sam mislila da ovde pišem svoj internet dnevnik o tome šta mi se dešava u životu, i kakve sve gluposti imam na umu. Ako se pitate zašto ovo radim, ja ću vam dati odgovor. Radim ovo zato što u mom okruženju ne postoji niko kome mogu da kažem bilo šta od ovoga što ću ovde da napišem, ja mislim da je to dovoljan razlog. Prvo sam razmišljala o tome da pišem običan dnevnik ali onda sam čitajući knjigu "Onlajn devojka" koju je na pisala Zoi Sag (Zoella) koju ja inače obožavam shvatila da možda svojim objavama mogu da pomognem nekome u rešavanju njegovog problema. Znam kako se knjiga završila ali to se meni neće desiti zato što nemam toliko loše sreće.
Objave će verovatno biti jednom ili dva puta nedeljno u zavisnosti od dešavanja, moje inspiracije, koliko imam vremena i interneta.

Pozdrav do sledeće objave XOXO Crazy Girl.

2 коментара:

  1. E super ideja i ja sam nova komentarisala si mi vec al ovo je moj novi blog i ovde mozes da pratis moje objave

    ОдговориИзбриши
  2. E super ideja i ja sam nova komentarisala si mi vec al ovo je moj novi blog i ovde mozes da pratis moje objave

    ОдговориИзбриши